Ondernemingsnummer BE1010030712
- Prijzen
26IT valt onder de bijzondere vrijstellingsregeling voor kleine ondernemingen, waardoor er geen btw in rekening wordt gebracht. - Transportvergoedingen
Transportvergoedingen worden berekend op basis van de totale afgelegde kilometers, met een minimum van €15, vermeerderd met eventuele parkeerkosten. - Tevredenheidsgarantie
Indien het probleem niet wordt opgelost of de klant niet tevreden is over de geleverde prestaties, kan de klant, mits goed onderbouwd, weigeren te betalen. In dit geval wordt de transportvergoeding wel in rekening gebracht. - Alle offertes en prijsopgaven van 26IT zijn geheel vrijblijvend. Offertes en prijsopgaven van 26IT blijven één maand geldig, tenzij anders vermeld door 26IT. Facturering vindt plaats op basis van de offerte en eventuele bestelde of uitgevoerde meerwerken gedurende de opdracht.Wijzigingen in de oorspronkelijk gesloten overeenkomst tussen de opdrachtgever en 26IT zijn pas geldig vanaf het moment dat deze middels een aanvullende of gewijzigde overeenkomst door beide partijen schriftelijk zijn aanvaard. Een samengestelde prijsopgave verplicht 26IT niet tot het uitvoeren van een deel van de opdracht tegen een evenredig deel van de opgegeven prijs.Aanbiedingen of offertes gelden niet automatisch voor toekomstige opdrachten.
- Betaling
Betaling voor de geleverde diensten kan direct contant worden voldaan of via de verzonden factuur. - Garantie
Er wordt geen garantie gegeven op de geleverde diensten. Indien de klant niet tevreden is over de dienstverlening, dient dit binnen 3 werkdagen na de interventie te worden gemeld op 0477 33 66 26. Indien dit niet gebeurt, wordt aangenomen dat de interventie naar behoren is uitgevoerd en dat een nieuwe oproep als een nieuwe interventie wordt beschouwd. - Medewerking van de klant
De klant dient de geconstateerde storingen of fouten in de apparatuur of programmatuur zo goed mogelijk te beschrijven en medewerking te verlenen aan de geboden ondersteuning. - Verantwoordelijkheid voor gegevens
Het kopiëren en veiligstellen van computergegevens is de verantwoordelijkheid van de klant. Indien gewenst kan 26IT, op verzoek van de klant, tijdens de interventie een back-up maken tegen het standaard uurtarief. 26IT is niet verantwoordelijk voor gegevensverlies. - Advies bij softwareproblemen
Indien er geen alternatieven zijn, kan 26IT de klant adviseren om programmatuur te vervangen door een nieuwe of verbeterde versie, bijvoorbeeld wanneer de gebruikte versie niet langer door de fabrikant wordt onderhouden. - Zorgvuldigheid en aansprakelijkheid
26IT zal zich inspannen om de hulp zorgvuldig uit te voeren, maar kan niet instaan voor het resultaat. 26IT is niet aansprakelijk voor de juistheid, volledigheid of tijdigheid van de geboden ondersteuning. - Voorbereiding op afspraak
Voorafgaand aan een afspraak voor hulp aan huis dient de klant te zorgen voor de volgende informatie en zaken, indien beschikbaar: registratiecodes van Windows of andere besturingssystemen, installatie- of herstel-gegevens van geïnstalleerde programmatuur, en inloggegevens van internet- en e-mailaccounts. - Hulp van derde partijen
Voor de oplossing van bepaalde problemen kan het nodig zijn dat 26IT, met goedkeuring van de klant, contact opneemt met de (betalende) helpdesk van een provider of leverancier. De kosten hiervoor zijn voor rekening van de klant. - Risico van goederen
Goederen die voor reparatie aan 26IT worden gegeven, blijven op risico van de klant. 26IT kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor gegevensverlies. De klant verbindt zich ertoe om, voordat een toestel wordt meegegeven of ingeleverd, een back-up van zijn gegevens te maken. - Annulering van afspraken
Een afspraak aan huis die minder dan 24 uur van tevoren wordt geannuleerd, wordt aangerekend met €25, waarvan de helft in mindering wordt gebracht bij de volgende interventie.